Dla jakich firm jest „ten cały WMS”?

Dzisiaj posiadanie w magazynie systemu informatycznego klasy WMS to nie tylko atrybut „dużych”, pisze dla Czytelników „Warehouse Monitor” Albert Grudzień - Sales Manager / Kierownik Działu Sprzedaży w Logifact-Systems.

Obecnie coraz więcej firm, nawet małych i średnich, decyduje się na zakup i wdrożenie systemu WMS, który służy do zarządzania przepływem materiałów w magazynach, ale również, jeśli jest taka potrzeba, do zarządzania dodatkowo przepływem materiałów w halach produkcyjnych. Wynika to z faktu, że coraz więcej firm w Polsce, ale również poza granicami kraju, musi poradzić sobie w efektywny sposób z obsługą skomplikowanych procesów logistycznych w magazynie, co na określonym etapie rozwoju firmy nie jest możliwe do osiągnięcia wyłącznie za pomocą prostych środków organizacyjnych.

Są pomyłki? Działaj, napraw to

Jeśli napotykamy na sytuację, w której np. magazyn generuje kosztowne w obsłudze pomyłki, lub gdy problemem jest zbyt długi okres wyszkolenia nowych pracowników, lub też gdy przygotowanie towaru do wydania zajmuje zbyt wiele czasu, oznacza to, że nadchodzi właściwy moment na wdrożenie systemu WMS.

Z drugiej strony mamy do czynienia ze zmianami wymuszanymi przez rynek. Dzisiaj konsumenci zwracają uwagę nie tylko na cenę towaru, ale także na jego dostępność i czas, w jakim mogą go otrzymać.

To sprawia, że o konkurencyjności przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu decyduje jego sprawność logistyczna. Dla tych właśnie intensywnie rozwijających się przedsiębiorstw, w których sprawność w obsłudze procesów logistycznych wpływa na zdolność konkurencyjną, bardzo pomocne stają się firmy takie jak Logifact-Systems, które zarówno przygotowują projekty logistyczne magazynów, jak i dostarczają systemy zarządzania magazynem klasy WMS.

Również jako wsparcie dla operatorów logistycznych

Regularnie, jako Logifact-Systems, dostarczamy i wdrażamy systemy WMS w magazynach operatów logistycznych zajmujących się outsourcingiem usług magazynowych.

Potrzeba minimalizacji kosztów obsługi procesów logistycznych, sprawnego i prawidłowego raportowania ilości oraz rodzaju usług jak i rodzaju operacji realizowanych w magazynie oraz potrzeba budowania przewag konkurencyjnych powoduje, że zastosowanie profesjonalnego systemu WMS staje się naturalnym etapem rozwoju firmy.

Autor: Albert Grudzień - Sales Manager / Kierownik Działu Sprzedaży w Logifact-Systems

Tagi: automatyka magazynowa, case study, centrum logistyczne, dystrybucja, logistyka, magazyn, magazynier, operator logistyczny, palety, regały, studia przypadków, system wms, wózek widłowy, wózki widłowe

         

Background Image

Header Color

:

Content Color

:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi. Polityka prywatności.