STILL stawia na cyfryzację i automatyzację

Przewidując zmiany na rynku, STILL zapowiada dalsze poszerzanie asortymentu w obszarze automatyzacji i cyfryzacji. Można spodziewać się nowych, innowacyjnych rozwiązań oraz jeszcze bliższej współpracy doradców intralogistycznych i ekspertów automatyzacji.

Według szacunków STILL do 2025 r. rynek zautomatyzowanych pojazdów transportu wewnętrznego zwiększy wartość o około 30 proc. Firma zamierza stać się jednym z czynników tego wzrostu.
 – Zapotrzebowanie na zautomatyzowane rozwiązania transportowe jest wysokie i szybko rośnie. Nie tylko w przemyśle, ale także w sektorze handlu i usług przedsiębiorcy zmagają się z coraz wyższymi kosztami pracy i niedoborem wykwalifikowanych pracowników. E-commerce dodatkowo zwiększa presję na logistykę z krótkim czasem dostawy. Dzięki systemom AGV i automatycznym rozwiązaniom magazynowania procesy transportu i przeładunku można dziś realizować bardzo ekonomicznie i skalowalnie – zwiększając konkurencyjność firmy niezależnie od branży, w której działa – mówi Rhea Langkammer, pełniąca w STILL funkcję Head of Marketing Business Line Sales Applications & Services. – Rozszerzony model biznesowy STILL wymaga dogłębnego zrozumienia procesów intralogistycznych klientów oraz znajomości wszystkich funkcjonujących na rynku technologii autonomicznych. Jesteśmy jednak gotowi na te wyzwania. Nasi doradcy intralogistyczni i eksperci automatyki są w stanie trafnie analizować potencjał wykorzystania nowoczesnych rozwiązań i dostosować odpowiednie, opłacalne dla klientów produkty i usługi, by pomóc im odnaleźć się w dżungli Przemysłu 4.0 – dodaje. O zwiększeniu w ofercie nacisku na rozwiązania z obszaru cyfryzacji i automatyzacji mogą świadczyć zarówno nominacje STILL do nagrody IFOY 2019 w kategoriach „Oprogramowanie intralogistyczne” (webowy system zarządzania flotą STILL neXXt fleet”) i „AGV i roboty intralogistyczne” (nagrodzony ostatecznie autonomiczny system zaopatrzenia linii produkcyjnych z zestawem transportowym LTX 50), jak i niedawne utworzenie w Polsce spółki Dematic Egemin należącej do tej samej co STILL Polska Grupy KION i stanowiącej dla firmy partnera w zakresie zaawansowanych wdrożeń z obszaru automatyzacji.

Tagi: automatyka magazynowa, case study, centrum logistyczne, dystrybucja, logistyka, magazyn, magazynier, operator logistyczny, palety, regały, studia przypadków, system wms, wózek widłowy, wózki widłowe

         

Background Image

Header Color

:

Content Color

:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi. Polityka prywatności.