Serwis na telefon – nowa usługa Jungheinrich

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na wszystkie gałęzie biznesu. Przy aktualnych wymaganiach i zagrożeniach firmy decydują się na wprowadzenie nowych rozwiązań, które odpowiadają na zapotrzebowanie klientów i gwarantują zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa.

Biorąc pod uwagę rosnącą liczbę zarażeń koronawirusem i konieczność ograniczenia kontaktów międzyludzkich do minimum, firma Jungheinrich wprowadziła od 1 czerwca nową usługę – serwis na telefon.

Serwis na telefon umożliwia szybkie i samodzielne usunięcie usterek, które wstrzymują pracę w magazynie klienta. Wystarczy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu kontaktuje się z klientem telefonicznie bądź mailowo, podejmuje działania zmierzające do zdiagnozowania usterki i udziela porady dotyczącej jej naprawy bądź zaleca wezwanie technika serwisu. Dzięki instrukcjom doświadczonego specjalisty działu serwisu wiele usterek będzie można usunąć samodzielnie.

Już w pierwszym dniu uruchomienia usługi przyjęte zostały pierwsze zgłoszenie.

Jeśli usterka nie może być usunięta tą drogą, uruchomiana jest standardowa procedura z wizytą technika serwisu w miejscu awarii. W czasie pandemii klienci mogą skorzystać z pomocy technika serwisu na zewnątrz budynku lub zlecić przeprowadzenie konserwacji i naprawy w magazynie Jungheinrich. W ten sposób kontakt z osobami postronnymi jest ograniczony do minimum.

Serwis Jungheinrich zapewnia pełną sprawność wózków widłowych – również w czasach COVID-19. Wprowadzone zostały niezbędne środki bezpieczeństwa, technicy serwisu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe i żele dezynfekcyjne.

 

O Jungheinrich

Firma Jungheinrich, założona w 1953, jest wiodącym światowym dostawcą rozwiązań intralogistycznych. Bogate portfolio wózków widłowych, systemów logistycznych oraz usług pozwala oferować klientom rozwiązania odpowiadające wymaganiom przemysłu 4.0.

Koncern z siedzibą w Hamburgu posiada spółki-córki w 40 państwach, w kolejnych 80-ciu jest reprezentowany poprzez swoje przedstawicielstwa. Na całym świecie Jungheinrich zatrudnia ponad 18 000 pracowników.

 

Tagi: automatyka magazynowa, case study, centrum logistyczne, dystrybucja, logistyka, magazyn, magazynier, operator logistyczny, palety, regały, studia przypadków, system wms, wózek widłowy, wózki widłowe

         

Background Image

Header Color

:

Content Color

:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi. Polityka prywatności.