Outsourcing – same korzyści dla biznesu

Ostatnich kilka miesięcy pokazuje jak wielkim ryzykiem obarczone jest prowadzenie biznesu. Światowe gospodarki podejmują działania skierowane na minimalizację skutków kryzysu. Także polscy przedsiębiorcy przekonują się jak istotne, w tak zaskakujących czasach, są wszystkie stałe, możliwe do precyzyjnego zaplanowania i przewidywalne elementy struktury biznesowej. Przewidywalność jest istotą usług outsourcingowych, które w wielkim skrócie rzecz ujmując – polegają na tym, że w trudnych czasach ktoś inny zajmuje się tym, by nasze przedsiębiorstwo nadal funkcjonowało dobrze.

Outsourcing nie jest oczywiście jedynie lekarstwem na kryzys w skali globalnej. W stabilnej sytuacji gospodarczej korzysta z tego rozwiązania wiele firm na różnych polach swojej działalności – od księgowości, poprzez informatykę aż do usług kadrowych. Seito Polska wyspecjalizowała się natomiast w innym fragmencie rzeczywistości rynkowej. Nasza firma już od ponad dwudziestu lat świadczy usługi outsourcingu transportu wewnętrznego oraz obsługi linii produkcyjnych.

Wdrażając lub prowadząc już usługę logistyki wewnątrzzakładowej zawsze stawiamy na kompleksowość wykonywanych zadań. Czerpiemy wiedzę z bogatego doświadczenia w koordynacji transportu produktów wewnątrz firmy – zarówno pomiędzy stanowiskami roboczymi, jak również budynkami w danej lokalizacji zakładu. Bardzo często usługę transportu wewnątrzzakładowego łączymy z obsługą produkcji oraz zarządzaniem magazynami klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy brać odpowiedzialność za całość procesów związanych z rozładunkiem, dystrybucją, pakowaniem, kompletacją, paletyzowaniem i załadunkiem produktów. Należy dodać, że rozwiązania, które proponujemy zawsze są całkowicie dostosowane do procesów technologicznych stosowanych przez klientów.

Ważny pozostaje także fakt, iż dysponujemy bogatym zapleczem sprzętu transportu bliskiego oraz maszyn ciężkich wykorzystywanych na terenie zakładów Klientów. Posiadając punkty serwisowe oraz zaplecze techniczne na terenie całego kraju jesteśmy więc w stanie zapewnić natychmiastowy serwis używanego sprzętu.

Korzystanie z obu wymienionych wyżej usług realizowanych przez Seito Polska stanowi więc pełne powierzenie odpowiedzialności za procesy magazynowe i produkcyjne operatorowi usług outsourcingowych. Zdajemy sobie sprawę z powagi tego typu zadań i podejmujemy się ich realizacji, gdyż jesteśmy pewni nie tylko posiadanego doświadczenia, ale również skuteczności naszego systemu pracy. Przywiązując bardzo duże znaczenie do kwestii bezpieczeństwa, systematycznie audytujemy oraz rozwijamy procedury poprawiające warunki pracy i świadomość w tym zakresie osób zatrudnionych. Potwierdzają to posiadane przez nas certyfikaty - ISO 9001:2015 oraz OHSAS 18001:2007. Podstawą naszej pracy jest filozofia Lean Management, dlatego w sposób ciągły obserwujemy realizowane procesy i optymalizujemy je. Można więc śmiało powiedzieć, iż Seito Polska działa w oparciu o wdrażane innowacje usprawniające obsługiwane procesy i przynoszące korzyść organizacji Klienta. Zachęcamy do głębszego zapoznania się z naszą działalnością i sposobem pracy na www.seito.pl .

Tagi: automatyka magazynowa, case study, centrum logistyczne, dystrybucja, logistyka, magazyn, magazynier, operator logistyczny, palety, regały, studia przypadków, system wms, wózek widłowy, wózki widłowe

         

Background Image

Header Color

:

Content Color

:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi. Polityka prywatności.