Szybciej, prościej – ułatwienia dla łańcuchów dostaw
![](https://warehouse-monitor.pl/wp-content/uploads/2023/07/G_O_WNE_zdje_cie_CHEP-SIMPLICITY-kopia.jpg)
CHEP dzięki prostym i szybkim rozwiązaniom usprawnia funkcjonowanie łańcuchów dostaw
Łańcuchy dostaw należą do sektora, który źle znosi opóźnienia, dlatego płynność ich funkcjonowania to podstawa w branży FMCG. Wprowadzając uproszczenia dotychczasowych procesów ich działania, jesteśmy w stanie dodatkowo zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność.
W handlu efektywny łańcuch dostaw, opierający się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych i optymalizacyjnych, jest podstawą konkurencyjności rynkowej. Wpływa również w sposób pozytywny na finalnego odbiorcę, czyli klienta. Szybkość i terminowość dostaw, jakość i tempo obsługi klienta czy dostępność na rynku nowych produktów przekładają się na poziom zadowolenia konsumentów. CHEP, globalny ekspert w dziedzinie rozwiązań dla łańcucha dostaw, wyznaje trzy zasady: szybciej, prościej, dla klienta.
Prosty i skuteczny obieg zamknięty
Pooling paletowy działa na zasadzie wynajmu w systemie współdzielenia i ponownego wykorzystania. Producenci i dystrybutorzy korzystają z nośników wtedy, gdy ich potrzebują. Ich dostawa, odbiór i serwis leżą po stronie CHEP, tak aby klient mógł w tym czasie skupić się na rozwoju swojego biznesu.
Szybko i na czas
Łańcuch dostaw to proces ciągły, łączący terminową realizację transportów ze sprawną obsługą klienta. Dostępne, responsywne i sprawne zaplecze buduje mocny i niczym niezakłócony łańcuch dostaw.
– Nie lubimy komplikować sobie życia prywatnego, a tym bardziej zawodowego. Dlatego w CHEP upraszczamy to, co skomplikowane. Nasze centra serwisowe obsługują kierowców w dwie godziny, a dział obsługi klienta udziela odpowiedzi na zapytania w ciągu jednego dnia roboczego. Przyspieszyliśmy realizację zamówień. Zintensyfikowaliśmy też czas dostawy, obecnie działamy z 95-procentową skutecznością, w oczekiwanym oknie godzinowym – mówi Marek Kołodziejczyk, Szef Działu Obsługi Klienta, CHEP Polska i Kraje Bałtyckie.
– Wprowadzane przez nas udogodnienia współgrają z potrzebami klientów. Jesteśmy otwarci na dialog z partnerami, uważnie analizujemy wszystkie uwagi, by wprowadzone przez nas rozwiązania odpowiadały ich wymogom. Pracujemy również nad optymalizacją operacyjną, aby obsługa zamówień odbywała się na jak najwyższym poziomie.
![](https://warehouse-monitor.pl/wp-content/uploads/2023/07/Marek-Ko_odziejczyk-kopia-682x1024.jpg)
Marek Kołodziejczyk, Szef Działu Obsługi Klienta, CHEP Polska i Kraje Bałtyckie
Łatwość w obsłudze i zarządzaniu ruchami paletowymi
To kolejny przykład symplifikacji czasowej. Całodobowa platforma online dla klientów myCHEP przyspiesza i upraszcza zadania administracyjne. Przejrzystość w zawiadywaniu nośnikami, jak również wgląd do salda i śledzenie bieżących operacji są w swej wygodzie porównywalne do bankowości internetowej. Niezakłócony łańcuch dostaw to taki, który w sposób elastyczny odpowiada na wszelkiego rodzaju zmiany, jest zrównoważony i do minimum ogranicza zaangażowanie klienta w jego działanie. Dyspozycyjność i gotowość do wsparcia z kolei daje możliwość szybszego reagowania na wszystkie niewiadome w łańcuchach dostaw.
CHEP dzięki prostym i szybkim rozwiązaniom usprawnia funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Swoim partnerom biznesowym zapewnia kompleksowe wsparcie w kwestii zarządzania nośnikami poprzez optymalizację procesów i zwiększenie efektywności. Jednocześnie za pomocą swojego modelu biznesowego daje im możliwość zredukowania śladu węglowego i odpowiedzialnego zarządzania surowcami.
Tekst: Eksperci firmy CHEP
Zdjęcia: CHEP